KNIHOVÁ, Ladislava. Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků. Finančné trhy. Bratislava: Derivát s.r.o., 2021, XXVIII, č. 127, s. 19-30. ISSN 1336-5711.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků
Název česky Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků
Název anglicky Financial Content Marketing Drives Customer Engagement
Autoři KNIHOVÁ, Ladislava.
Vydání Finančné trhy, Bratislava, Derivát s.r.o. 2021, 1336-5711.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky vzdělávání zákazníků, angažovanost zákazníků, edukační marketing, vzdělávací video, digitální komunikační kanály, finanční obsahový marketing, finanční gramotnost, storytelling
Klíčová slova anglicky customer education, customer engagement, education-based marketing, educational video, digital communication channels, financial content marketing, financial literacy, storytelling
Štítky AR 2022-2023, nehodnoceno_afiliace_není_k_VŠFS
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 9. 1. 2023 10:40.
Anotace
Odborníci působící v sektoru finančních služeb připravují individuální produkty i komplexní řešení v odvětvích zahrnujících finanční trhy, bankovnictví i pojišťovnictví. Portfolio poskytovaných služeb a nabízených produktů je široké a z hlediska přípravy komunikačního sdělení směrem ke klientům velmi náročné. Přelomovým momentem je nejen nárůst počtu klientů Generace Z, ale i postupné zvyšování digitálních kompetencí u klientů všech ostatních generací. Cílem této studie je navrhnout optimalizaci metod a nástrojů finančního obsahového marketingu na základě analýzy specifických potřeb stávajících klientů sektoru finančních služeb. Období pandemie způsobené virem COVID-19 nastolilo otázku, jakým způsobem dosáhnout změny zákaznického chování kýženým směrem, odehrává-li se komunikace převážně v digitálním prostředí. Přidanou hodnotou studie je návrh digitálního komunikačního mixu obsahující portfolio komunikačních prostředků, s jejichž pomocí lze komunikovat moderně, efektivně a zcela v duchu s potřebami, přáními a očekáváními digitálního klienta sektoru finančních služeb.
Anotace anglicky
Odborníci působící v sektoru finančních služeb připravují individuální produkty i komplexní řešení v odvětvích zahrnujících finanční trhy, bankovnictví i pojišťovnictví. Portfolio poskytovaných služeb a nabízených produktů je široké a z hlediska přípravy komunikačního sdělení směrem ke klientům velmi náročné. Přelomovým momentem je nejen nárůst počtu klientů Generace Z, ale i postupné zvyšování digitálních kompetencí u klientů všech ostatních generací. Cílem této studie je navrhnout optimalizaci metod a nástrojů finančního obsahového marketingu na základě analýzy specifických potřeb stávajících klientů sektoru finančních služeb. Období pandemie způsobené virem COVID-19 nastolilo otázku, jakým způsobem dosáhnout změny zákaznického chování kýženým směrem, odehrává-li se komunikace převážně v digitálním prostředí. Přidanou hodnotou studie je návrh digitálního komunikačního mixu obsahující portfolio komunikačních prostředků, s jejichž pomocí lze komunikovat moderně, efektivně a zcela v duchu s potřebami, přáními a očekáváními digitálního klienta sektoru finančních služeb.
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 22:40