KNIHOVÁ, Ladislava. The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech. Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2022, XXVII, č. 4, s. 12-13. ISSN 1211-5622.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech
Název česky The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech
Název anglicky The Best Marketing is Education: Are customers open to educational content aka education-based marketing in data
Autoři KNIHOVÁ, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Marketing & komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2022, 1211-5622.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Odkaz na text výsledku
Kód RIV RIV/04274644:_____/22:#0000919
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky edukační marketing; edukační obsah; MML-TGI; průřezová analýza; vzdělávání zákazníků
Klíčová slova anglicky education-based marketing; educational content; MML-TGI; cross-sectional analysis; customer education
Štítky AR 2022-2023, edukační marketing, obsahový marketing, odmeny_2023, POZNÁMKA, RIV_2023, xJ5
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 22. 2. 2023 10:05.
Anotace
Již v roce 1991 ve své prezentaci NeXT marketing strategy Steve Jobs citoval myšlenku marketingového guru jménem Regis McKenna "Nejlepší marketing je vzdělávání". Je to již tři desetiletí, a tak je vhodné si položit otázku, nakolik jsou lidé v současnosti přístupni vzdělávacímu obsahu jako součásti marketingového sdělení. Které věkové a vzdělanostní skupiny jsou nejvhodnějšími segmenty pro zacílení edukačního obsahu? A jak je to s jejich postojem k reklamě? Aktuální data za rok 2021 pro tento výzkum poskytla společnost Median s.r.o. v rámci výzkumu MML-TGI.
Anotace anglicky
As early as 1991, in his NeXT marketing strategy presentation, Steve Jobs quoted the idea of a marketing guru named Regis McKenna "The best marketing is education". It's been three decades now, so it's worth asking the question of how open people are today to educational content as part of marketing messages. Which age and education groups are the most appropriate segments to target with educational content? And what about their attitudes towards advertising? The latest 2021 data for this research was provided by Median Ltd. as part of the MML-TGI research.
VytisknoutZobrazeno: 2. 5. 2024 05:31