KNIHOVÁ, Ladislava. Stříbrná generace a televizní reklama. In Doba seniorů. 2021, s. 8-9. ISSN 1801-5859.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Stříbrná generace a televizní reklama
Název česky Stříbrná generace a televizní reklama
Název anglicky Silver Generation and TV Commercials
Autoři KNIHOVÁ, Ladislava.
Vydání Doba seniorů, od s. 8-9, 2 s. 2021.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50901 Other social sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL URL
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISSN 1801-5859
Klíčová slova česky televizní reklama, tichá generace, baby boomers, reklamní blok
Klíčová slova anglicky TV commercials, silent generation, baby boomers, commercial block
Štítky AR 2022-2023, nehodnoceno_afiliace_není_k_VŠFS
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 9. 1. 2023 14:37.
Anotace
Čas jim vetkal stříbro do vlasů, jsou nedílnou součástí našich životů a označení „stříbrná generace“ je ukázkou toho, že kategorie, na které si náš svět potrpí, můžou občas být i snadno pochopitelné. Ano, hovoříme o seniorech a jejich životním stylu. Hned na úvod si položme otázku, zda marketingoví odborníci dobře znají jejich skutečné potřeby, přání a touhy, aby komunikace s touto cílovou skupinou byla nejen efektivní, ale především správně zacílená, příjemná a srozumitelná.
Anotace anglicky
Time has woven silver into their hair, they are an integral part of our lives, and the "silver generation" label is an example of how the categories our world revels in can sometimes be easy to understand. Yes, we are talking about seniors and their lifestyles. Let's ask ourselves from the very beginning whether marketers know their real needs, wants, and desires so that communication with this target group is not only effective but, above all, properly targeted, pleasant and comprehensible.
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 19:16