PETRŮ, Naděžda, Eva KOSTIKOV, Miroslav PAVLÁK, Miroslav HALOUZKA a Václav PAVLEČKA. Jak rozjet vlastní podnikání nejenom formou STARTUPU. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, 232 s. EUpress. ISBN 978-80-7408-257-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak rozjet vlastní podnikání nejenom formou STARTUPU
Název česky Jak rozjet vlastní podnikání nejenom formou STARTUPU
Název anglicky How to start your own business not only in the form of a STARTUP
Autoři PETRŮ, Naděžda (203 Česká republika, garant, domácí), Eva KOSTIKOV (703 Slovensko, domácí), Miroslav PAVLÁK (203 Česká republika, domácí), Miroslav HALOUZKA (203 Česká republika, domácí) a Václav PAVLEČKA.
Vydání 1. vyd. Praha, 232 s. EUpress, 2023.
Nakladatel Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/04274644:_____/23:#0000996
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-257-3
Klíčová slova česky podnik, podnikání, Startup, analýzy, personální, marketingová, obchodní, finanční, IT strategie, řízení rizik, daně, operační plán, prezentace, investor
Klíčová slova anglicky company; entrepreneurship; Startup; analysis; personnel; marketing; business; financial; IT strategy; risk management; taxes; operational plan; presentation; investor
Štítky AR 2022-2023, odmeny_2023, RIV_2024, xB2
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 6. 3. 2024 13:55.
Anotace
Jste podnikatel a máte zajímavý nápad, jak rozšířit stávající byznys? Nebo jste student a máte revoluční myšlenku, která změní celé odvětví? Ať už si přejete vstoupit na zahraniční trhy, navrhnout digitálního robota, vybudovat výrobu řízenou umělou inteligencí, zpracovávat citlivá data pomocí nové aplikace, vždy se jedná o počáteční podnikatelský záměr. Ten je však nutno „přetavit“ do podnikatelského modelu, respektive do podnikatelského plánu doplněného studií proveditelnosti. Podnikatelský model je písemný dokument, který popisuje hlavní charakteristiky budoucího projektu. Musí odpovědět na několik otázek: zda je možné projekt realizovat, kolik času, lidských, materiálových, informačních i fi nančních zdrojů na něj bude potřeba, zda se podnikání vyplatí a od kdy přinese stabilní příjem. Ale především, zda bude nabízený produkt či služba opravdu na trhu vyhledávaný, žádaný a potřebný. Vytvoření podnikatelského plánu umožní otestovat správnost a reálnost nápadů budoucího podnikatele.
Anotace anglicky
Are you an entrepreneur and have an interesting idea to expand your existing business? Or are you a student with a revolutionary idea that will change an entire industry? Whether you wish to enter foreign markets, design a digital robot, build production controlled by artificial intelligence, process sensitive data with a new application, it is always an initial business plan. However, it must be "recast" into a business model, or into a business plan supplemented by a feasibility study. A business model is a written document that describes the main characteristics of a future project. They must answer several questions: is it possible to implement the project, how much time, human, material, information and financial resources it will be necessary for him whether the business will pay off and from when it will bring a stable income. But above all, whether the offered product or service will really be sought after, desired and needed on the market. Creating a business plan will make it possible to test the correctness and reality of the ideas of the future businessmen.
VytisknoutZobrazeno: 2. 5. 2024 20:23