JINDŘICHOVSKÁ, Irena, Dana KUBÍČKOVÁ a Marie FIŠEROVÁ. Analysing Financial Literacy Across Diverse School Levels and Regional Settings: a Quantitative study. In Jindřichovská, I., Muir, D. Proceedings of the 11th international conference "IFRS-global rules and local use - beyond the numbers“. Praha: Metropolitní univerzita, Praha, 2023, s. 116-128, 12 s. ISBN 978-80-7638-036-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analysing Financial Literacy Across Diverse School Levels and Regional Settings: a Quantitative study
Název česky Analysing Financial Literacy Across Diverse School Levels and Regional Settings: a Quantitative study
Autoři JINDŘICHOVSKÁ, Irena, Dana KUBÍČKOVÁ a Marie FIŠEROVÁ.
Vydání Praha, Proceedings of the 11th international conference "IFRS-global rules and local use - beyond the numbers“ od s. 116-128, 12 s. 2023.
Nakladatel Metropolitní univerzita, Praha
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7638-036-3
Klíčová slova česky Behavioural economics, Digital tools, Education programs, Financial literacy
Klíčová slova anglicky Behavioural economics, Digital tools, Education programs, Financial literacy
Štítky AR 2023-2024, nehodnoceno_afiliace_není_k_VŠFS
Změnil Změnila: Ing. Dana Kubíčková, CSc., učo 5028. Změněno: 14. 2. 2024 22:59.
Anotace
This research incorporates a questionnaire-based study, gathering insights from a diverse sample of individuals regarding their financial knowledge, attitudes, and behaviours. The questionnaire aims to assess the level of financial literacy among participants and identify potential gaps and areas for improvement.
Anotace česky
This research incorporates a questionnaire-based study, gathering insights from a diverse sample of individuals regarding their financial knowledge, attitudes, and behaviours. The questionnaire aims to assess the level of financial literacy among participants and identify potential gaps and areas for improvement.
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 17:18