VÁŇA, Petr, Dušan PAVLŮ a ET AL. Jak získat nové zákazníky – Direct marketing v teorii a praxi. 2. vyd. Praha: OMEGA. 128 s. ISBN 80-903726-1-9. 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak získat nové zákazníky – Direct marketing v teorii a praxi
Autoři VÁŇA, Petr, Dušan PAVLŮ a ET AL.
Vydání 2. vyd. Praha, 128 s. 2006.
Nakladatel OMEGA
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN 80-903726-1-9
Štítky AR 2006/2007, monografie
Změnil Změnila: Helena Sýkorová, učo 16369. Změněno: 26. 1. 2010 10:52.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 14:25