PAVLŮ, Dušan. Veletrhy v éře hyperkonkurence budou efektivním marketingovým nástrojem? Marketing Magazine. Praha, roč. 2006, č. 12, s. 28-30. ISSN 1211-7315. 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Veletrhy v éře hyperkonkurence budou efektivním marketingovým nástrojem?
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání Marketing Magazine, Praha, 2006, 1211-7315.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Štítky AR 2006/2007, odborný časopis
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 18. 6. 2010 10:49.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 15:22