PAVLŮ, Dušan. Seriál: Marketingové komunikace a veřejnost České republiky - 4/Jak reklama ovlivňuje nákupní rozhodování. IN STORE SLOVAKIA. 2005, roč. 2005, č. 7, s. 28-30. ISSN 1214-5238.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Seriál: Marketingové komunikace a veřejnost České republiky - 4/Jak reklama ovlivňuje nákupní rozhodování
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání IN STORE SLOVAKIA, 2005, 1214-5238.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Štítky AR 2005/2006, odborný časopis
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 17. 6. 2010 14:58.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 17:46