MAJERIK, Petr. Netradiční využití tradičních médií aneb Mediální kreativita jako spása klasických médií. In Marketing Trend 2010 - Chytrá řešení v těžké době. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Netradiční využití tradičních médií aneb Mediální kreativita jako spása klasických médií
Autoři MAJERIK, Petr.
Vydání Marketing Trend 2010 - Chytrá řešení v těžké době, 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2009/2010
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 10:09.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 18:28