MAJERIK, Petr. Vývoj postavení tisku na reklamním trhu ve světě, středoevropském regionu a ČR a jeho střednědobá perspektiva (Přednáška v rámci sekce Unie vydavatelů). In FORUM MEDIA. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vývoj postavení tisku na reklamním trhu ve světě, středoevropském regionu a ČR a jeho střednědobá perspektiva (Přednáška v rámci sekce Unie vydavatelů)
Autoři MAJERIK, Petr.
Vydání FORUM MEDIA, 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2009/2010
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 13. 5. 2011 09:53.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 11:50