PAVLŮ, Dušan a A KOL. Marketingové komunikace a nové formy komunikace. Zlín: FMK UTB Zlín, 2009, 199 s. ISBN 978-80-7318-830-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingové komunikace a nové formy komunikace
Autoři PAVLŮ, Dušan a A KOL.
Vydání Zlín, 199 s. 2009.
Nakladatel FMK UTB Zlín
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7318-830-6
Štítky AR 2009/2010
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 10. 8. 2011 15:19.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 18:38