PAVLŮ, Dušan. Spotřebitelé a trendy marketingové komunikace z pohledu výrobců. In Hes, A. et al. Chování spotřebitele při nákupu potravin. Praha: Alfa Nakladatelství. s. 49-54, 5 s. ISBN 978-80-87197-20-2. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spotřebitelé a trendy marketingové komunikace z pohledu výrobců
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání Praha, Hes, A. et al. Chování spotřebitele při nákupu potravin, od s. 49-54, 5 s. 2009.
Nakladatel Alfa Nakladatelství
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-87197-20-2
Štítky AR 2009/2010
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 20. 9. 2013 09:57.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 02:24