PAVLŮ, Dušan. Nové informační zdroje = nové zdroje strategických úvah v marketingové komunikaci. In Masmediálná komunikácia a realita III. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda. s. 61–68. ISBN 978-80-8105-126-5. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nové informační zdroje = nové zdroje strategických úvah v marketingové komunikaci
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání Trnava, Masmediálná komunikácia a realita III, od s. 61–68, 2009.
Nakladatel Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-126-5
Štítky AR 2009/2010
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 10. 8. 2011 15:41.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 07:30