PAVLŮ, Dušan a H. JAHODOVÁ. Zákaznická loajalita uživatelů značky Škoda. In Marketing v automobilovém průmyslu. Mladá Boleslav: Škoda Auto – Vysoká škola, 2009, s. 43-51. ISBN 978-80-87042-34-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zákaznická loajalita uživatelů značky Škoda
Autoři PAVLŮ, Dušan a H. JAHODOVÁ.
Vydání Mladá Boleslav, Marketing v automobilovém průmyslu, od s. 43-51, 2009.
Nakladatel Škoda Auto – Vysoká škola
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-87042-34-2
Štítky AR 2009/2010
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 10. 8. 2011 15:45.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 11:43