PAVLŮ, Dušan. Veletrhy jako forma multimediální komunikace. In Psychologické, sociologické a etické aspekty marketingovém komunikácie. Trnava: FMK Univerzity Cyrila a Metoda, 2009, s. 134-148. ISBN 978-80-8105-093-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Veletrhy jako forma multimediální komunikace
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání Trnava, Psychologické, sociologické a etické aspekty marketingovém komunikácie, od s. 134-148, 2009.
Nakladatel FMK Univerzity Cyrila a Metoda
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-093-0
Štítky AR 2009/2010
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 10. 8. 2011 15:47.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 17:26