PAVLŮ, Dušan. . Změny v ekonomice a kultuře společnosti – změny v komerční a nekomerční marketingové komunikaci. In Marketingové komunikace a nové formy komunikace. Zlín: FMK UTB. s. 11-17. ISBN 978-80-7318-830-6. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název . Změny v ekonomice a kultuře společnosti – změny v komerční a nekomerční marketingové komunikaci
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání Zlín, Marketingové komunikace a nové formy komunikace, od s. 11-17, 2009.
Nakladatel FMK UTB
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7318-830-6
Štítky AR 2009/2010
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 10. 8. 2011 15:51.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 15:49