KAŠÍK, Milan. Hyperlokální komunikace – nová výzva pro marketing a média. In K problémom mediálnej komunikácie II, Marketing a vzťahy s médiami. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, 2010. ISBN 978-80-8105-188-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hyperlokální komunikace – nová výzva pro marketing a média
Autoři KAŠÍK, Milan.
Vydání Trnava, K problémom mediálnej komunikácie II, Marketing a vzťahy s médiami, 2010.
Nakladatel Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-188-3
Štítky AR 2010/2011
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 12. 8. 2011 10:07.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 07:06