KUNZ, Vilém. CSR- nová forma marketingové komunikace. In K problémom mediálnej komunikacie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita Cyrila a Metoda, 2010. ISBN 978-80-8105-188-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CSR- nová forma marketingové komunikace
Autoři KUNZ, Vilém.
Vydání Trnava, K problémom mediálnej komunikacie, 2010.
Nakladatel Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita Cyrila a Metoda
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-188-3
Štítky AR 2010/2011
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 12. 8. 2011 12:10.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 19:02