ZICH, František. Sociální souvislosti marketingové komunikace – jako předmět zájmu sociologie. In Marketingová komunikace/Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociální souvislosti marketingové komunikace – jako předmět zájmu sociologie
Autoři ZICH, František.
Vydání Marketingová komunikace/Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání, 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2010/2011
Návaznosti OP 7728, záměr.
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 13. 1. 2012 10:57.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 14:14