TOMČÍK, Michal. Marketingový prostor a jeho vnímání. In Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingový prostor a jeho vnímání
Autoři TOMČÍK, Michal.
Vydání Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání, 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2010/2011
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 17. 1. 2012 09:41.
VytisknoutZobrazeno: 5. 12. 2020 12:25