PETROVÁ, Iva. Možnosti marketingového výzkumu v současné marketingové praxi. In Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti marketingového výzkumu v současné marketingové praxi
Autoři PETROVÁ, Iva.
Vydání Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání, 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2010/2011
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 17. 1. 2012 12:40.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 02:07