PAVLŮ, Dušan. Krize a marketingové komunikace. In Marketing a obchod – vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. Zvolen: Bratia Sabovci, 2011, s. 231-235, 4 s. ISBN 978-80-89241-41-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Krize a marketingové komunikace
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání Zvolen, Marketing a obchod – vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod, od s. 231-235, 4 s. 2011.
Nakladatel Bratia Sabovci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-89241-41-5
Štítky AR 2010/2011, RIV_ne
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 15. 2. 2017 14:03.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 10:54