PAVLŮ, Dušan. Globální výzvy pro lokální marketingovou komunikaci. In Theory of Management 3 – The Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base. Žilina: Žilinská univerzita v Žilině, Fakulta riadenia a informatiky. s. 144-150, 6 s. ISBN 978-80-554-0419-6. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Globální výzvy pro lokální marketingovou komunikaci
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání Žilina, Theory of Management 3 – The Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base, od s. 144-150, 6 s. 2011.
Nakladatel Žilinská univerzita v Žilině, Fakulta riadenia a informatiky
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-554-0419-6
Štítky AR 2010/2011, RIV_ne
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 15. 2. 2017 14:26.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 15:01