PETRŮ, Naděžda a Milan KAŠÍK. Výuka moderního marketingu při spolupráci akademické a korporátní sféry. In Nové trendy - Nové nápady 2011. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická. s. 284 - 293, 9 s. ISBN 978-80-87314-20-3. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výuka moderního marketingu při spolupráci akademické a korporátní sféry
Autoři PETRŮ, Naděžda a Milan KAŠÍK.
Vydání Znojmo, Nové trendy - Nové nápady 2011, od s. 284 - 293, 9 s. 2011.
Nakladatel Soukromá vysoká škola ekonomická
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-87314-20-3
Štítky AR 2011/2012, RIV_ne
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 20. 7. 2012 10:03.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 19:23