PETRŮ, Naděžda and Milan KAŠÍK. Výuka moderního marketingu při spolupráci akademické a korporátní sféry. In Nové trendy - Nové nápady 2011. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická, 2011, p. 284 - 293, 9 pp. ISBN 978-80-87314-20-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Výuka moderního marketingu při spolupráci akademické a korporátní sféry
Authors PETRŮ, Naděžda and Milan KAŠÍK.
Edition Znojmo, Nové trendy - Nové nápady 2011, p. 284 - 293, 9 pp. 2011.
Publisher Soukromá vysoká škola ekonomická
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-87314-20-3
Tags AR 2011/2012, RIV_ne
Changed by Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 20/7/2012 10:03.
PrintDisplayed: 25/4/2024 07:07