PETRŮ, Naděžda and Milan KAŠÍK. Spolupráce akademické a korporátní sféry v rámci výuky předmětu Úloha marketingu v řízení podniku. Online. In Evropské pedagogické fórum 2011. Hradec Králové: Magnanimitas, 2011. p. 113-120, 7 pp. ISBN 978-80-904877-6-5. [citováno 2024-04-23]
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Spolupráce akademické a korporátní sféry v rámci výuky předmětu Úloha marketingu v řízení podniku
Authors PETRŮ, Naděžda and Milan KAŠÍK
Edition Hradec Králové, Evropské pedagogické fórum 2011, p. 113-120, 7 pp. 2011.
Publisher Magnanimitas
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-904877-6-5
Tags AR 2011/2012, RIV_ne
Changed by Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 20/7/2012 10:05.
PrintDisplayed: 23/4/2024 13:06