2011
			
	    
	
	
    Vliv rozvoje hospodářských sektorů na uplatnění absolventa studijního oboru Marketingová komunikace a jeho profil
KAŠÍK, MilanZákladní údaje
Originální název
Vliv rozvoje hospodářských sektorů na uplatnění absolventa studijního oboru Marketingová komunikace a jeho profil
	Autoři
KAŠÍK, Milan
			Vydání
 Praha, Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education, 2011
			Nakladatel
Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
			ISBN
978-80-7408-055-5
		Štítky
				
				Změněno: 20. 7. 2012 10:07, Šárka Kolouchová, DiS.