KLIČKA, Pavel. Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace. In Nové trendy v marketingu. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda. ISBN 978-80-8105-331-3. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Autoři KLIČKA, Pavel.
Vydání Trnava, Nové trendy v marketingu, 2011.
Nakladatel Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-331-3
Štítky AR 2011/2012, RIV_ne
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 15. 2. 2017 13:54.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 05:22