PETROVÁ, Iva. Attitude to Advertising as its Social Effect. In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 14 s. ISBN 978-80-7408-055-5. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Attitude to Advertising as its Social Effect
Autoři PETROVÁ, Iva.
Vydání Praha, Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education, 14 s. 2011.
Nakladatel Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-055-5
Štítky AR 2011/2012, RIV_ne
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 20. 7. 2012 10:54.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 20:46