ROUBAL, Ondřej. Tekuté časy nejistoty a fetišismus značek. In Nové trendy v marketingu. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda. s. 183-195, 8 s. ISBN 978-80-8105-335-1. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tekuté časy nejistoty a fetišismus značek
Autoři ROUBAL, Ondřej.
Vydání Trnava, Nové trendy v marketingu, od s. 183-195, 8 s. 2011.
Nakladatel Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-335-1
Štítky AR 2011/2012, RIV_ne
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 15. 2. 2017 12:58.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 09:47