KLIČKA, Pavel. MOBILNÍ MARKETING JAKO SOUČÁST INTEGROVANÉ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE (Mobile marketing as part of an integrated marketing communications). Trnava. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. p. 34 - 50. ISBN 978-80-8105-331-3. 2011.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name MOBILNÍ MARKETING JAKO SOUČÁST INTEGROVANÉ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Name in Czech MOBILNÍ MARKETING JAKO SOUČÁST INTEGROVANÉ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Name (in English) Mobile marketing as part of an integrated marketing communications
Authors KLIČKA, Pavel.
Edition Trnava. Trnava, p. 34 - 50, 2011.
Publisher Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-8105-331-3
Tags RIV_ne
Changed by Changed by: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Changed: 15/2/2017 13:53.
PrintDisplayed: 29/3/2024 06:22