KAŠÍK, Milan and Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 2. vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 264 pp. Eupress. ISBN 978-80-7408-060-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketing při utváření podnikové strategie
Name in Czech Role of Marketing in Business Strategy
Name (in English) Marketing při utváření podnikové strategie
Authors KAŠÍK, Milan and Karel HAVLÍČEK.
Edition 2. vydání. Praha, 264 pp. Eupress, 2012.
Publisher Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Book on a specialized topic
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-7408-060-9
Keywords in English Marketing Research; Marketing Plan; Marketing Communication; Marketing Controlling; Management-Controlling Business Model; Marketing Analysis
Tags AR 2011/2012, RIV_ne
Changed by Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 29/3/2017 10:05.
PrintDisplayed: 24/4/2024 19:49