KLIČKA, Pavel. Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunkácie 2011. Nitra: Filozofická fakulta Univerzity Konštantína Filozofa v Nitře, 2012, s. 56-67, 11 s. ISBN 978-80-558-0116-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Autoři KLIČKA, Pavel.
Vydání Nitra, Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunkácie 2011, od s. 56-67, 11 s. 2012.
Nakladatel Filozofická fakulta Univerzity Konštantína Filozofa v Nitře
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-558-0116-2
Štítky AR 2011-2012, RIV_ne
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 11. 2. 2013 11:36.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 10:21