KLIČKA, Pavel. Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace. Online. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunkácie 2011. Nitra: Filozofická fakulta Univerzity Konštantína Filozofa v Nitře, 2012. p. 56-67, 11 pp. ISBN 978-80-558-0116-2. [citováno 2024-04-24]
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Authors KLIČKA, Pavel
Edition Nitra, Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunkácie 2011, p. 56-67, 11 pp. 2012.
Publisher Filozofická fakulta Univerzity Konštantína Filozofa v Nitře
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study Literature, mass media, audio-visual activities
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-558-0116-2
Tags AR 2011-2012, RIV_ne
Changed by Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 11/2/2013 11:36.
PrintDisplayed: 24/4/2024 08:47