ZICH, František. Sociální důsledky marketingové komunikace. Online. In Helísek, M. Interní grantová agentura VŠFS 2010-2011. Sborník výsledků výzkumu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012. 11 s. ISBN 978-80-7408-065-4. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociální důsledky marketingové komunikace
Autoři ZICH, František
Vydání Praha, Interní grantová agentura VŠFS 2010-2011. Sborník výsledků výzkumu, 11 s. 2012.
Nakladatel Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-065-4
Štítky AR 2011-2012, RIV_ne
Návaznosti OP 7726, záměr.
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 22. 2. 2013 09:07.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 00:00