ZICH, František. Sociální důsledky marketingové komunikace. In Helísek, M. Interní grantová agentura VŠFS 2010-2011. Sborník výsledků výzkumu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 11 pp. ISBN 978-80-7408-065-4. 2012.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Sociální důsledky marketingové komunikace
Authors ZICH, František.
Edition Praha, Interní grantová agentura VŠFS 2010-2011. Sborník výsledků výzkumu, 11 pp. 2012.
Publisher Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50000 5. Social Sciences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-7408-065-4
Tags AR 2011-2012, RIV_ne
Links OP 7726, plan (intention).
Changed by Changed by: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Changed: 22/2/2013 09:07.
PrintDisplayed: 19/4/2024 00:49