ELIÁŠ, Karel. Využití a omezení aktivního sociálního učení pro efektivní výuku marketingové komunikace. In (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 3 s. ISBN 978-80-7408-067-8. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití a omezení aktivního sociálního učení pro efektivní výuku marketingové komunikace
Autoři ELIÁŠ, Karel.
Vydání Praha, (KO)MEDIA, 3 s. 2012.
Nakladatel Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-067-8
Štítky AR 2012-2013, RIV_ne
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 1. 10. 2013 11:18.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 18:43