Sportovní marketing. In In Nové trendy v marketingu. Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sportovní marketing.
Autoři
Vydání In Nové trendy v marketingu. Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2012-2013
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 4. 9. 2013 09:22.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 06:30