KLIČKA, Pavel. Alternativní marketingové kampaně. In Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť. Prešovská univerzita v Prešove. s. 4-16, 12 s. ISBN 978-80-555-0711-8. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Alternativní marketingové kampaně
Autoři KLIČKA, Pavel.
Vydání Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť, od s. 4-16, 12 s. 2012.
Nakladatel Prešovská univerzita v Prešove
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-555-0711-8
Štítky AR 2012-2013, RIV_ne
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 23. 9. 2013 10:27.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 08:57