KLIČKA, Pavel. Sportovní marketing. In Nové trendy v marketingu, Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sportovní marketing
Autoři KLIČKA, Pavel.
Vydání Nové trendy v marketingu, Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2012-2013
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 23. 9. 2013 10:50.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 16:17