KUNZ, Vilém. Proč a jak by měly firmy v ČR efektivně komunikovat o svém společensky odpovědném chování. In Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť. Prešovská univerzita v Prešove. s. 81-90, 9 s. ISBN 978-80-555-0711-8. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Proč a jak by měly firmy v ČR efektivně komunikovat o svém společensky odpovědném chování
Autoři KUNZ, Vilém.
Vydání Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť, od s. 81-90, 9 s. 2012.
Nakladatel Prešovská univerzita v Prešove
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-555-0711-8
Štítky AR 2012-2013, RIV_ne
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Změněno: 20. 2. 2017 09:58.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 00:12