KUNZ, Vilém. Proč a jak by měly firmy v ČR efektivně komunikovat o svém společensky odpovědném chování. In Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť. Prešovská univerzita v Prešove. p. 81-90, 9 pp. ISBN 978-80-555-0711-8. 2012.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Proč a jak by měly firmy v ČR efektivně komunikovat o svém společensky odpovědném chování
Authors KUNZ, Vilém.
Edition Fedorko, R., Bačík, R. (eds.). Nové trendy v marketingu súčasnosť a budúcnosť, p. 81-90, 9 pp. 2012.
Publisher Prešovská univerzita v Prešove
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-555-0711-8
Tags AR 2012-2013, RIV_ne
Tags International impact
Changed by Changed by: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Changed: 20/2/2017 09:58.
PrintDisplayed: 18/4/2024 04:00