PAVLŮ, Dušan. Princip odpovědnosti za reklamní profesi v pojetí Reklubu. In Nové trendy v marketingu – spoľočenská zodpovednosť. FMK UCM Trnava. s. 226-238, 12 s. ISBN 978-80-8105-438-9. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Princip odpovědnosti za reklamní profesi v pojetí Reklubu
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání Nové trendy v marketingu – spoľočenská zodpovednosť, od s. 226-238, 12 s. 2012.
Nakladatel FMK UCM Trnava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-438-9
Štítky AR 2012-2013, RIV_ne
Příznaky Mezinárodní význam
Návaznosti OP7737, projekt VaV.
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 1. 10. 2013 11:29.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 16:35