PETROVÁ, Iva. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Recenze knihy: Kozel, R., Mynářová, L., Svobodová, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6. Marketing a komunikace. roč. 22, č. 3, 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Recenze knihy: Kozel, R., Mynářová, L., Svobodová, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6
Autoři PETROVÁ, Iva.
Vydání Marketing a komunikace, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2012-2013, recenze
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 1. 10. 2013 09:20.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 17:25