PETROVÁ, Iva. Reklama – inspirace nebo manipulace… K otázce tvorby sociologické teorie marketingové komunikace. In Sociologie mezi teorií, empirií a realitou, FF UP v Olomouci. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reklama – inspirace nebo manipulace… K otázce tvorby sociologické teorie marketingové komunikace
Autoři PETROVÁ, Iva.
Vydání Sociologie mezi teorií, empirií a realitou, FF UP v Olomouci, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2012-2013
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 1. 10. 2013 10:00.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 02:35