ROUBAL, Ondřej. Možnosti využití empirického výzkumu sociálního profilu studentů pro marketing vysokých škol. In Petranová, D., Magál, S., Matúš, J. (eds.). Megatrendy a média 2012. Trnava: UCM FMK, 2012, p. 96-114, 18 pp. ISBN 978-80-8105-392-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Možnosti využití empirického výzkumu sociálního profilu studentů pro marketing vysokých škol
Authors ROUBAL, Ondřej.
Edition Trnava, Petranová, D., Magál, S., Matúš, J. (eds.). Megatrendy a média 2012, p. 96-114, 18 pp. 2012.
Publisher UCM FMK
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50000 5. Social Sciences
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-8105-392-4
Tags AR 2012-2013, RIV_ne
Tags International impact
Links OP7741, research and development project.
Changed by Changed by: Mgr. Bc. Jan Gillern, učo 32242. Changed: 20/2/2017 10:11.
PrintDisplayed: 25/4/2024 22:57