ELIÁŠ, Karel. Možnosti a omezení při využití aktivního sociálního učení ve výuce marketingové komunikace. Online. In (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2013. 3 s. ISBN 978-80-7408-067-8. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti a omezení při využití aktivního sociálního učení ve výuce marketingové komunikace
Autoři ELIÁŠ, Karel
Vydání Praha, (KO)MEDIA, 3 s. 2013.
Nakladatel Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-067-8
Štítky AR 2012-2013, RIV_ne
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 15. 4. 2014 10:08.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 19:36