KLIČKA, Pavel. Ekonomika médií a reklamní trh. Online. In Megatrendy a média. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2013. ISBN 978-80-8105-479-2. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ekonomika médií a reklamní trh
Autoři KLIČKA, Pavel
Vydání Trnava, Megatrendy a média, 2013.
Nakladatel Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-479-2
Štítky AR 2012-2013, RIV_ne
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 23. 4. 2014 10:07.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 08:13