PAVLŮ, Dušan. Masová média – stále ještě nejvýraznější nosič reklamní informace: změny v nákladech, změny v efektivnosti, změny v životním stylu. In Megatrendy a média 2013 – zväčšenina: média ako komodita. Trnava: FMK UCM, 2013, s. s. 206-229. ISBN 978-80-8105-479-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Masová média – stále ještě nejvýraznější nosič reklamní informace: změny v nákladech, změny v efektivnosti, změny v životním stylu
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání Trnava, Megatrendy a média 2013 – zväčšenina: média ako komodita, od s. s. 206-229, 2013.
Nakladatel FMK UCM
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-479-2
Štítky AR 2012-2013, RIV_ne
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 20. 5. 2014 14:43.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 17:55