PAVLŮ, Dušan. Masová média – stále ještě nejvýraznější nosič reklamní informace: změny v nákladech, změny v efektivnosti, změny v životním stylu. In Megatrendy a média 2013 – zväčšenina: média ako komodita. Trnava: FMK UCM. p. s. 206-229. ISBN 978-80-8105-479-2. 2013.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Masová média – stále ještě nejvýraznější nosič reklamní informace: změny v nákladech, změny v efektivnosti, změny v životním stylu
Authors PAVLŮ, Dušan.
Edition Trnava, Megatrendy a média 2013 – zväčšenina: média ako komodita, p. s. 206-229, 2013.
Publisher FMK UCM
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study Literature, mass media, audio-visual activities
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-8105-479-2
Tags AR 2012-2013, RIV_ne
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Changed: 20/5/2014 14:43.
PrintDisplayed: 28/3/2024 13:36